.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل مخابرات استان اعلام کرد :
بیش از یک هفتم فیبر نوری کشور در مازندران اجرا شد/ زیان ۴۶ میلیارد تومانی مازندران از سرقت کابل های مخاربرات در یکسال اخیر
شمال نیوز: مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: یک هزار و ۵۲۳ کیلومتر در ۲ سال اخیر در مازندران فیبر نوری اجرا شد که بیش از یک هفتم از فیبر نوری اجرا شده در کشور است.
بیش از یک هفتم فیبر نوری کشور در مازندران اجرا شد/ زیان ۴۶ میلیارد تومانی مازندران  از سرقت کابل های مخاربرات در یکسال اخیر

به گزارش شمال نیوز، علی نوروزی عصر  چهارشنبه در نشست خبری در بابل بیان کرد: در کل کشور هفت هزار کیلومتر فیبر نوری برای اینترنت پرسرعت اجرا شده که یک هزار و ۵۲۳ کیلومتر آن در مازندران اجرا شده است.

وی افزود: با حمایت دولت سیزدهم در ۲ سال اخیر۱۹۰ سایت جدید همراه اول در سراسر مازندران نصب شده که هزینه راه اندازی هر سایت ۴۵ میلیارد ریال است.

مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و رونق ساخت و ساز و بلند مرتبه سازی در مازندران گسترش سایت ها همواره در دستور کار قرار خواهد داشت.

وی اضافه کرد: تا پایان سال ۱۲۴ سایت همراه اول جهت پوشش مناسب در سراسر مازندران هم راه اندازی می شود.

سرقت ۴۶ میلیارد تومانی کابل مخابرات مازندران

مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: یکی از مهمترین چالش های مجموعه ما سرقت مکرر کابل های مخابرات است که در یکسال اخیر ۴۶ میلیارد تومان به مجموعه زیان وارد شد.

 

بیش از یک هفتم فیبر نوری کشور در مازندران اجرا شد

 

نوروزی ضمن بیان این مطلب که برخی از سرقت ها به گونه ای است که کابل تلفن کل روستا را سارقان جمع می کنند؛ اضافه کرد: براساس قانون مخابرات در ۲ مرحله می تواند سیم کشی را انجام دهد و برای جلوگیری از این سرقت از روش های نوین استفاده می کنیم.

در زمان حاضر یک میلیون و ۵۴۰ هزار مشترک تلفن ثابت و ۱۸۰ هزار مشترک اینترنت خانگی از خدمات مخابرات منطقه مازندران بهره مند می شوند و خدمت رسانی به آنها بدون کوچکترین وقفه ای در حال انجام است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.